Prijava
+385 99 7953 234 Podrška Kontakt

Ova stranica koristi 'kolačiće' (cookies).

Neki od 'kolačića' koje koristimo neophodni su za normalno funkcioniranje stranice. Koristimo Google Analytics koji također upotrebljava 'kolačiće'. Možete izbrisati ili onemogućiti uporabu 'kolačića' u postavkama vašeg Internet preglednika.

Razumijem

SLA (Service Level Agreement) 99.50%

Altus IT d.o.o. garantira da će dostupnost Internet servera biti dostupna 99.50% vremena u jednom mjesecu.

Ova garancija je temeljena na smještaju servera u našem datacentru. Brojka od 99.5 % dostupnosti je realna i ostvariva , a onih 0.5% ( oko 2h mjesečno ) naši tehničari uzimaju za reboot servera (ukoliko je potrebno) , održavanje mreže i mrežnih komponenti, te nadogradnju software i hardware komponenti.

PREMA WIKIPEDIJI, 99.50% UPTIME ZNAČI DOWNTIME OD 3.60 sati / MJESEČNO.

UPTIME IZUZECI:

Mogući su mnogi izuzeci u ostvarivanju zadanih uptime kriterija, a neki od njih su:

  • Održavanje mreže i mrežnih komponenti (Network maintenance) – povremeno će biti potrebni radovi na mreži i mrežnim komponentama, Altus IT d.o.o. će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak dowtime vremena potrebnog za najavljeno održavanje opreme. Prije bilo kakvih radova, svi naši korisnici će biti obavješteni o radu koji slijedi, predviđenom downtime-u i slično. Održavanje mreže ne ulazi u SLA (99.5% uptime).
  • Održavanje serverskih komponenti – povremeno će biti potrebni radovi na održavanju hardware-skih komponenti samih servera. Altus IT d.o.o. će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak downtime vremena potrebnog za najavljeno održavanje opreme. Prije bilo kakvih radova, svi naši korisnici će biti pravovremeno obavješteni o radu koji slijedi, predviđenom downtime-u i slično. Održavanje serverske opreme ne ulazi u SLA (99.5% uptime).
  • Održavanje software-a – vrlo važna komponenta u radu svakog servera je software (programski dio), održavanje i unaprjeđivanje programskih komponenti samih servera je neophodno za stabilan i siguran rad. Vjerojatnost za gašenje i dowtime servera u ovakvim situacijama je vrlo malo ili nikakvo, no Altus IT d.o.o. ne može garantirati da server neće biti privremeno nedostupan zbog bilo kakvih update-a. Prije bilo kakvih radova, svi naši korisnici će biti obavješteni o radu koji slijedi, predviđenom downtime-u i slično. Održavanje software-a ne ulazi u SLA (99.5 % uptime).
  • Razni napadi – Altus IT d.o.o. ne može jamčiti da u slučaju bilo kakvog napada (DDOS ili slično)Altus IT d.o.o. serveri neće biti nedostupni. Altus IT d.o.o. će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak downtime vremena potrebnog za dovođenje servera u normalan rad. Poslije bilo kakvih napada, svi naši korisnici će biti obavješteni o napadu koji je prošao i downtime-u koji je bio. Downtime uzrokovan napadom na našu mrežu ili datacentar ne ulazi u SLA (99.5 % uptime).
  • Uskraćivanje usluge od strane ISP-a, Altus IT d.o.o. ne odgovara za probleme i downtime koji je mogao nastati zbog problema sa korisnikovim ISP providerom. Uskraćivanje usluge od strane ISP-a ne ulazi u SLA (99.5 % uptime)

GARANCIJA

U slučaju da Altus IT d.o.o. usluge nije ispunio uvjete koji su navedeni u ovom SLA-u, hosting korisnici imaju pravo tražiti kompenzaciju za dowtime. Ukoliko je Altus IT d.o.o. izravno odgovoran za nepoštivanje SLA uvjeta , korisnici će dobiti korištenje hosting usluge u tekućem mjesecu potpuno besplatno. Glavni uvjet za ostvarivanje ovoga je kontaktiranje Altus IT d.o.o. podrške u roku od 5 radnih dana, od vremena kada je downtime zabilježen. Rok isporuke usluge je unutar 24h od primitka potvrde uplate, ukoliko nije drugačije navedeno.

NAČINI PLAĆANJA

Naša usluga se isključivo temelji na pred-plaćenoj usluzi ( tzv. PRE-PAID ) , koja može biti u periodima od jednog do dvadeset i četiri mjeseca. Altus IT d.o.o. nije dužan pružiti uslugu korisniku koji nije podmirio sva svoja dugovanja za nadolazeći naručeni period. Altus IT d.o.o. se obvezuje da će kontaktirati KORISNIKA najkasnije 15 dana prije isteka zakupljene usluge te mu ponuditi produženje ili deaktivaciju iste. KORISNIK se obavezuje da će podmiriti sva potraživanja od Altus IT d.o.o. najkasnije 15 dana od primitka računa, osim ako nije dogovoreno drugačije.

Dostupna su 3 načina plaćanja: Transakcijski račun, PayPal i 2Checkout.

Trenutni važeći cjenik je dostupan od 1. srpnja 2014 i vrijedi do 1. srpnja 2015.

Najkraći mogući rok sklapanja ugovora je mjesec dana.

Altus Informacije Tehnologije d.o.o.
Selska Cesta 93, 10000 Zagreb
OIB: 83005209824

IBAN: HR2723400091110664293 (PBZ)

Tel: +385 1 3651 342

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

PayPal

Kontaktirajte nas

Prodaja

+385 (0)1 365 1342

Email: info@gocloud.hr

Prijava ili Registracija